Monday, December 14, 2009

:D :D :D :D :D :D

Nüüd ma olen jälle pika vahe jätnud:( aga mul on lihtsalt väga kiire olnud ja siis kui on aega, pole tuju kirjutada. Nii, et hetkel on siis mul hea tuju:D Tegelikult on mul suht koguaeg hea tuju:Dsiin ei saagi teisiti:D Kuna enda arvatas olen ma ikka hoopis teistsugune, kui enne siia tulekut ja ma suht koguaeg räägin, et Saaremaal olijad on hoopis teistsugused ja nii:D siis lõpuks ma sain asjale pihta ka, kui nii võib öelda. Igatahes ma raiskasin kõik oma energia ära kui ma kodus viimati käisin, sest enamsti on kõik inimesed väga lojud ja üldse mitte positiivsed ja ei räägi eriti mitte midagi isegi siis kui küsida. Või kui küsidki midagi huvi pärast siis kõik arvavad, et mind üldse ei huvita ja küsin niisama:D Ja siin olen ma nii harjunud, et kõik on sama energilised ja positiivsed ja ainult naervad ja on ääretult lahked jne. See ongi jumala nõme, et ma proovisin käituda sama moodi nagu Tartus olles aga teisi utsitades sai energia otsa, sest koolis olles kõik nagu jagavad energiat või nii :D Ja kui ma siis kooli läksin jälle siis küsisid osad, et mis mul viga on, et ma ei räägi midagi ja ei hüppa ringi ja ei naera ja pole üldse positiivne, kuna tavaliselt ma räägin ikka tohutult palju ja paigal ma ka ei suuda püsida:D Alles järgmine päev sain tava oleku jälle tagasi:DHullult haiglane jutt võib tunduda ja eks ta ole ka nii aga minu jaoks on asi täpselt nii:D
Nii ma ei kirjuta eriti täpselt mida mida ma kõike olen teinud, sest keda ikka huvitab ja ega ma ise ka enam kõike mäleta.
Käisin Sandra sünnipäeval, see oli 3. detsember. Hästi tore oli:D
Siis sel nädalavehtusel käisin kodu ka, jäin kohe teisipäevani või õigemini teisipäeva hommikul hakkasin juba tagasi sõitma. Matu best smile:D Igatahes ega ma eriti midagi peale Matu kiusamise teinudki.
Nii sii kolmapäeval sain endale "Koidukuma" aga ma ei saa seda ennem lugema hakata kuni mul on kõik tööd tehtud ja neid ikka on:D Praegu loen siis uuesti "Päikesevarjutust". Käisin kinos "Jõululugu" ka vaatmas erilist vau momenti küll ei tekkinud, nagu ikka selle teemalised filmid.
Sporditund oli ka meil millalgil pidime lauluväljaku juurde minema, ma jõudsin viiendana ja siis jooksin ikka korralikut ühe kilidse ringi ka:D
Selle nädala kolmapäeval hakkab siis hindamiste nädal ja vaheaeg hakkab mul hoopis 22. detsember mitte 18. Sellepärast ongi kiire:D Siin on siis näha mis asjad on mul veel vaja teha. Tegelikult oleksin ma täna kirjaõpetuse ära teinud (mul on ainult markeriga üle teha, hästi kiirelt läheb) aga ma jätsin oma torbiku kooli:( Siis oleksin värvusõpetuse ka ära teinud aga mul sai liim otsa:( ja ma oleks veel osad kompa asjad ka ära teinud aga mul jäid paberid torbiku sisse. Aga ma teen need homme kõik ära:D
Siin on näha "e"-d, selline töö oli kompas, et pidi kujutama kirja e-d nejal eri viisil. Need on ainult kavandid.Vihmauss Ämblik Hai Päkapikumüts

Kuna mul on/hakkavad hindamised siis postitusi tuleb kõvasti rohkem:D Pea iga päev, kui on töid millest pilte teha:D
Kui mul alguses olid talongid 18.- päevas siis tulid 27.- talongid ja see ja järgmine nädal on mul 80.- talongid päevas :O see teeb siis400.- nädalas koolis söömiseks :D Täitsa jube:D

2 comments:

Pia-Lotta said...

Jumal küll,Karolina, mis kole pilt Matust :-)

Karolina said...

Aga Matu naerabki nii:D