Saturday, December 19, 2009

Värvusõpetuse hindamine!!

VÄRVUSÕPETUS



Ma olen nii väss, et üldse ei viitsi kirjutada:D aga jah eks ma püüan.
Värvusõpetuse hindamine oli neljapäeva hommikul ja nende asjadega ma sain kenasti valmis polnud mingit sahmimist. Põhirõhk oli värviringil, mis koosnes 36 jupist, oli primaarvärvide ring 12 värvi ja siis selle ringi valgega ja mustaga segatud varjant. Alguses tundus hullult raske ülessane aga tegelikult on väga tore värve segada, kaju, et värvusõpetust on ainult esimesel aastal. Ma olin Kätlini ja Jaaniga ühes rühmas. Siin on siis liimimatta versioon. Meil olid kohe suhteliseltVä õiget värvi jupid ainult paar tükki pidime ära vahetama. Siin on kõigi kolme tööd. Minu oma on keskmine aga ega neil mingit erilist vahet polegi.See on siis minu töö(alumine on ilma välguta tehtud ja selle pärast pole nii erk kui päriselt), ma sain 7 , Jaan sai ka7 aga Kätlin sai 8. Mu viga oli see, et ma ei oska liimida:D teglt oskan küll aga kõik vahed pole võrdselt.Kätlinil oli kõge parem töö(meie omadest) siis mul ja siis Jaanil. Üks primaarvärvitest pidi üleval olema, kas siis sinine, kollane või punane ja ring pidi natuke kõrgemal olema kui keskkoht.Siin on siis ühest nurgast näha töid. Mul oli eelmisel õhtul jumala haiglane tunne aga õnneks siiski ei jäänud haigeks.
Igatahes värvusõpetuse sain 7, mis võrdub siis 4+, kuna värviring pidi väga tähtsat rolli mängima, ülejäänud mapis olevatest töödest on mul pildid juba ülal olnud. Õpetaja ütles, et iga aastaga lähevad värviringid paremaks ja see aasta on väga head ja, et nii häid polegi veel olnud.

1 comment:

Unknown said...

tore elu sul seal...
mo meelest oli just sinu tööl kõige täpsemad vahed,aga nooh,kes asjatundja mina olen! XD
muidu väga ilusad värviringid teil!