Saturday, December 19, 2009

Kompositsiooni hindamine

Kompa

Kõige õudsam hindamine üldse ja ka kõige rangem ja kõige pikem ja jubedam ja halvem ja õpetlikum ja tapvam jne. Õnneks on see peaaegu nüüd möödas, kuna ma pean ühe töö uuesti tegema (omal vabal valikul).Nagu enne öeldud tegin kõik tööd vähme kui 12 tunniga uuesti, tegelt oleks pidanud niigi 3 tükki tegema aga kun ma tegin pvaga kasstooli üle ja rikkusin selle tegevuse käigus ära pidin ka selle uuesti tehema.Kunagi panen ka uutest töödest pildid üles. Siin on siis kõiki mu graafilisi töid näha, mis sakivad täiega ja mida ma tahan uuesti teha ja teengi. Siin on viimased tööd e , sellest ülesandest said enamik valesti aru ja ma ka ja ma teen need uuesti ja need on koledad ja inetut ka. Siis üks ülesanne oli Lind-Kala-Taim-Loom tähendab kõiki neid sõnu pidi niimoodi kirjutama nagu nad tähendavad ehk Lind peabki olema linnu moodi. Siis olid kaks teistsugust ülesannet. Kuup-loom, see on elevant ja see oli esimene ülesanne aga ma tegin selle päris hommikul alles aa valmis. JAa see pidi kahest eraldi seisavst osast koosnema aga mai tea kas siit paistab. Kasstool tegelikult oli mul paremaid ideid aga neid oleks olnud väga raske teha ehk tuleb ka neist kunagi pilte.
Igatahes esimese poole sain 4 ja ruumilised asjad 7 mis ikka lõpuks muudeti ära 6. Aga lõpphinnet mai tea ja selle otsustavad mu uued e-d ära. Aga jah enam sellist asja ei juhtu. Väga tähtis on õpetaja jaoks suhtlemine, mida ma siiski polnud teinud pea üldse.

2 comments:

issi said...

"LOOM" on vahva, mulle meeldib. e-dest on päkapikumütsi-e ja timuka-e vahvad - kuidagi tuttavad ja omased ja arusaadavad.
Püüa nüüd viimased päevad veel vastu pidada - kui saad, siis puhka, söö korralikult ja pane soojalt riide ;-)
Ja räägi Evaga õppimisest-õpetamisest. Tegelt' on mul väga hea meel, et Sul hästi läheb :-)

Karolina said...

Just need tööd mis sulle meeldivad ei meeldinud komisjonile kohe üldse aga jah nii see on:D