Saturday, December 19, 2009

32 tundi magamatta ehk öö enne kompa hindamist koolis

Mis siis toimus?
Hommikul ärkaisn 7.30 (17 detsember) hommikul oli värvusõpetuse hindamine vahepeal sai ühed kiirnuudlid ära söödud, siis oli kirjaõpetuse hindamine. Kuna ma kaotasin oma 4 talongi ära (iga üks 80.- krooni väärtusega) ei oleks ma saanud sööma minna aga Sandra andis mulle 2 tükki. Sõin kiiresti koolis ära, käisin linnas ja otsisin Jaaniga koos kingitus, kuna õhtul 18.30 oli õpetaja juures istumine ja kingituse vahetamine. Kodus olin suht vähe aega, kuna teadsin, et pean asjad kokku korjama, mida mul kompa tööde tegemiseks vaja läheb.
Pidime teistega 18.15 raekojaplatsil kokku saama ja loomilikult ma jõudsin kõige esimesena ja külmusin seal poolsurnuks. Õpetaja juures oli väga tore ja tal on nii suur ja ilus korter/maja ma igatahes ei saanud aru(elab veel kesklinnas ka). Üks osa õpetaja suurest köögist. Soojenen glögiga üles. Kingituseks sain ma siuksed prillid:D
Varsti läksime kooli tööd tegema enne 10 vist olime seal. Hindamine algas 18. detsemberil kell 9.oo aga sellest hiljem. Öö läbi ei saanud ma silmi kinni hoida või magada ja toit sai ka suht kohe otsa ja nii m,a nälgisin samuti väga kaua. Rühin tööd teha, siis veel uni ei seganud nii hullult. Vähem kui 12 tunniga tegin ma kõik kompas hindamistele minevad tööd uuesti. Ja ma tõesti tegin järjest tööd vahepeal sõin natuke kui veel midagi oli ja käisin vetsus, ülejäänud aja istusin ja tegin tööd. Ja tõesti see on hullult hea õppetund, sest sellist asja ei taha enam kogeda. Lõpuks ma lihtalt ei näinud ega kuulnud midagi. Hommiku oli vähemalt ilus. Hindamised kestsid ka niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kaua ja lõpuks sain süüa seapraadi :D ja koju jõudsin pool kolm või kolm (18 detsember) ja umbes tunni aja pärast seda läksin magama ja magasin kella 7 (19detsember) ja siis jäin uuesti magama ja ärkasin kell 12. SElline tore aeg oli.

1 comment:

emme said...

Mu vaene, rumal laps. Tore, et sellise õppetunni said! Ehk nüüd oled targem ja ei jäta asju viimaseks hetkeks. Aga väga tubli, et sellega hakkama said. :)