Saturday, December 19, 2009

Kirjaõpetuse hindamine!!!

KIRJAÕPETUS

Kirjaõpetuse hindamine oli neljapäeva päeval, tööd lõpetasin ära teisipäeva ja kolmapäeva õhtul. Iseenesest selles aines midagi rasket polegi lihtsalt mul on raskusi sirgete joonte tõmbamistega :D isegi joonlauaga. Kõik mu tööd. Alumised kolm natukene kollasema paberi peal on semestri alguse poole tehtud tööd. Tegelikult on mul veel hunnikuga kavandeid ka, mida pidime tunnis tegema aga need ei läinud hindamistele. All vasakul on näha peenkikeste joontega tehtud tähetikku ja see kõik on täpselt mõõdetud, kastikeste sees. Sellest paremal on siis minu nimes esinevate tähtede paksudejoontega varjandid. See on tegelikult üldse kõige esimene töö kirjaõpetuses, et pidime siis oma nime esitähtedest välja nuputama märgi.Ühele teisele õpetajale kes oli komisjonis meeldis see väga, kuna on väga puhtalt ja täpselt tehtud esimese töö kohta. Teine tähtsam töö oli siis lihtsalt oma nimi. Jah, ma näen ise ka kuidas mu o tähed laperdavad aga vabakäega on neid nii raske teha. Kolmas tähtsam töö oli kirjutada oma nimi aga jätta ebaolulised tähe osad ära. Ja jah mu perekonna nimi on tchanelm. Viimane töö oli siis kujutada oma nime ringis. Alguses tundus see mulle väga imelik, sest osad tähed on väga peened aga nüüd see isegi meeldib mulle. Siin on näha siis ühes klassis olevaid töid. Ootan hindamist. Iga tahes sain 9 ja olin suht üllatunud, kuna enne hindamise algust õpetaja rääkis kuidas ta hindama hakkab ja see oli suhteliselt karm jutt. Aga viis käes ja hea olla. Komisjonis oli muidu 2 inimest.

3 comments:

Unknown said...

väga kenasti kirjutad/joonistad oma nime (:

issi said...

Kolmas nimekirjutamise töö, kus o-dest on saanud CC logo on kena. Ja viimane töö - nimi ringis - on tõeline late-60's - mulle väga meeldib. Just nagu bändi "Ten Years After" logo (mida sa siiski näinud ei ole, sest sa ei kuula nii vanu asju)

karolina said...

Mulle endale meeldivad ka need tööd kõige rohkem.Aga see viimane töö pole küll "Ten Years After" bändi logo moodi:D ma oleks võinud seda ennem näha oleksingi sellise teinud. Ja mulle meeldib küll selline muusika, isegi väga:D