Wednesday, December 23, 2009

Joonistamise hindamine!!

Joonistamise hindamine toimus esmaspäeval ja ma magasin mõnusalt sisse:D aga tööd sain ikka ülesse enne hindamist. Minu gruppi hinnati nagu ikka rangemalt, üldse ei tahetud häid hindeid panna, kuigi tegelikult on 4+ ja 4 ka head hinded aga jah. Õpetaja eriti ei seletanud ka mida võiks muuta ja mida järgmine kord paremini teha. See kord hinnati ainult nelja tööd, varasemad tööd on mul kuskil eespool ülal ka. Esimene töö oli riide voldid, noh see tuli suhteliselt okei. Teine töö oli vaas, vot sellega nägin hullult vaeva ja sellepärast vist läks nii tumedaks ka.Kolmas töö oli mingi kipsist leht, mida pidi kolme erivärvi värvipliiatsitega tegema. Viimane töö oli nina ja suu, selle tegin suht ilma õpetaja abita, kuna õpetajat lihtsalt polnud ja sellepärast on ka kõik väga paigast ära.
Peaaegu mitte keegi polnud oma hinnetega rahul aga jah lepin sellega ja järgmine kord teen paremini, kohe tunduvalt. Hindeks sain ma muidu 6, mis siis on võrdne 4. Kõige parem just pole aga kuna ma pole varem midagi sellist teinud võin endaga rahul olla, järgmine kord tuleb lihtsalt rohkem töötada.

No comments: