Wednesday, December 23, 2009

Maalimise hindamine!!!!!

Maalimise hindamine oli hästi tore:D õpetajad arutasid ja seletasid, mida ma järgmine kord töid tehes võiks tähelepanna ja mida muuta, kõige toredam ja pinge vabam hindamine. Oma hindega ma olen suht rahul, kuigi jah alati saaks paremini. Nüüd vaadati kõiki töid, aga aint osad olid neist seinte peal, enamus olid maas hunnikus. See oli siis selle semestri teise poole esimene töö, mis mul läks täiega aia taha, varjud näiteks eriti(õpetajat polnud ka). Teine töö oli kohvi oma ja mulle meeldib see kohe väga. Tegelikult kõige ennem tegime kiireid visandeid, mis minu jaoks sakivad aga õpetaja võttis ühe töö(keskmine) fondi, ei tea mida ta mõtles. Siis pidime üksteist visandama, enamus tegid ainult nägusid ja osad tegid harilikudega ka. Mulle isegi meeldivad need. Igatahes vasakult on Semele, Jaan, Kertu, Hanna. Siis viimane töö oli nö kubismi oma, mida mulle kohe üldse ei meeldinud teha.
Hindeks sain ma 7, mis on siis 4+ .(ülejäänud tööd on kuskil eespool).

No comments: