Saturday, November 28, 2009

Vot !

No nii, nüüd siis sellest mida ma ise olen teinud. Pregu suhteliselt kiire aeg, kuna ma jätsin kujutava geomeetria tööd viimasele minutile ja nüüd ma jännangi nendega, siiski enamus klassi inimestest tegi seda. Koolis läheb mul muidu hästi ja ikka veel on väga tore ja aeg lendab ka, kolme nädala pärast on kõik. Hindamised tulevad, siis ma saan jälle töödest pilte panna, kuigi nüüd pole neid eriti palju.
Teisipäeval käisime kinos "2012" vaatamas. Hea film oli aga nagu ikka sarnanes kõikidele eelmistele maailmalõpu filmidele ja paljud asjad jäid arusaamatuks ja inimestel olid suppervõimed, kohati väga ette aimatav aga jah, ikkagi hea. Siit saab siis treielit vaadata http://www.youtube.com/watch?v=d_Re2j4VBRs . Kino pilet maksis ainult 20.- , nii et eks ma hakkan tihti kinos käima. Igatahes "Jõululugu" ja "Avatari" tahaks küll näha.
Siis maalimistunnis tegime hästi lahedat tööd. Kõigepealt joonistasime asjad paberile ja enne maalimist tegime paberi kohviga üle, võib tunduda imelik aga tulemus jäi väga hea, nagu vanaaegne paber või midagi taolist ja kui siis maalida akvarellidega peale sulavad värvid mõnusalt üksteise sisse. Et siis siin on näha mu töö, kui see on kohviga ületehtud. Kui aint joonistatud on siis tundubki töö suhteliselt mage, igatahes see on nüüd täitsa valmis ja väga kena. Vähemalt nii ma mäletan.Siin on siis näha pool maalimise klassi ja nii me siis askeldame.
Joonistamises sain lõpuks oma vaasi valmis, tuli väääääääga tume aga jah, eks kunagi näeb ka pilti. Praegu hakkasin tegema kipslehte värvipliiatsitega, pärast kaht tundi ütles õpetaja, et hakkab juba minema ehk siis saab asja. See pole nii, et teed vahetpole kuidas ära kõik peab täpne olema.Teine pool grupist teeb nina ja suud harilikude pliiatsitega.
Värvusõpetuses teeme värviringi 12 värviga ja neil peavad olema omakorda tumedad ja heledad varjandid. Ma olen Kätlini ja Jaaniga ühes grupis aga Kätlin on praegu haige, nii et me värvisime Jaaniga viimased puudu olevad osad ära. Näha on, et teeme tööd(kõik tagumise laua asjad on meie omad).
Aa ma ei tea kas ma olen maininud igatahes praegu ehitatakse uut maja ja uuel aastal kolime sinna. See on kohe teiste majade kõrval ja pilt on ka tehtud väikesemaja aknast, kaugele pole vaja liikuda. Sinna peaks tulema ka joonistus ateljee, mis asub tornis ja mille seinad on siis kõik klaasist.
Preagu elan ma siis nii. Ma oleks peaaegu unustanud mul on täielik jõulumeeleolu ja ootan juba jõule:D Mandariinid on nämmad!!!

No comments: