Saturday, November 28, 2009

Lotta Tartus!!

Tegelikult Lotta ei tahtnud, et ma selle üles paneks aga ega ma midagi hullu ei kirjuta.
Nii Lotta jõudis neljapäeval 19,30 bussiga Tartu, hull õnnes oli. Siis läksime süüa ostma, Lotta vaimustus Maxima saiadest, kuna õhtuti on need poole odavamad. Koju jõudes viskas ta kogu toa oma asju täis , järgmisena oli ta ülesanne puhuda madrats täis aga ei ta ei saanud seda teha, sest muidu oleks ta ära minestanud ja ma pidin selle ise täis puhuma. Enne seda tegin ma süüa ka nuudleid, nunne ja tomatit. Lotta sööb eluaeglaselt aga jah pärast pesi nõud ära. (Järgmine päev ehk reedel siis küsis ta: "Kas me sööme jälle seda samat sööki?" nagu näha Lotta ei salli lihtsat
toitu) Kuna ma olen harjunud õhtuti mitte rääkima polnud mul üldse juttu tuju ja Lotta veetis siis aega muusikat kuulates.
Järgmine päev hakkas kool üheksast. Reedel on mul õnneks suht lühike päev, poole kolmeni. Kõigepealt oli kompositsioon, kus ma Lotta paigutasin klassis märkamatule kohale. Igatahes nii palju ma sain talt teada, et talle meeldis õps ja tund tundus ka huvitav. Selleks korraks oli vaja meil kass-tooli kavandeid, osadel oli töö valmis ka juba. Kõikid
e meelest olid mu kavandid naljakat, õpetaja arust ka aga naljakas pidi hea olema ja talle meeldisid need aga jah nüüd pean ma mudelid valmis ka tegema.Lotta läks vahepeal kaltsukatesse, mis asuvad samal tänaval kus kooligi, nii et ära ta ei kadunud.
Inglise keele tundi ta ei tulnud, sest seal poleks ta nähtamatuks jäänud. Teised ütlesid, et Lotta näeb täpselt mu moodi välja ainult nägu on teistsugune. Pärast kahteteistkümmet läksime sööma, Lottale toit maitses. Ta tuli joonistus tundi ka, seal talle meeldis ka. Aga mu töö vist mitte nii väga, sest ta arvas, et see pole mu tehtud. Aga ta tegi tööst hullult palju pilte.
Sandra tegi enne joonistustundi hullult laheda video, kui see
internetti jõuab panen üles. Kui Lotta oli nats olnud joonistamises viskas tal üle ja läks linna. Ma andsin kaardi ka kaasa, et ta ära ei eksik. Pärast tundide lõppu pidime kaltsukatesse minema, see tähendas, et ta pidi Tasku juurest tulema sirget teed mööda Riiamäele, kuhu ta siiski ei osanud tulla, õigemini ta jalutas sellest mööda.
Kaltsukatest ta midagi ei saanud aga leidis endale saapad. Umbes kella neljast oli ta surmväsinud ja läksime koju. Ilgelt rõve ilm oli ka vihma kallas kogu aeg. Siis puhkasime natuke aega ja kella viie paiku läksime Eedenisse ja siis Kaubamajja jaTaskusse. Lõpuks olin mina nii väsinud, et tulime koju ja tegime uinaku (umbes kell kaheksa) ma ärkasin kell 11 üles aga Lotta magas kella kaheni ja ta oli nii vihane kui üles ärkas, sest ta olid kõik asjad tegemata, kõige tähtsam ta ei
saanud Maximasse saiakesi ostma minna. Lotta On vihane. Parim lause oli see "Nüüd ma ei saa öösel magama jääda" kahjuks jah ,öö oli juba käes. Igatahes kell kolm läks ta uuesti magama, kuigi tahtis raamatut lugeda ja ma olen süüdi kui ta saab raamatu töö kahe, vot nii.
Järgmine päev läksime lõunakeskusesse, kus me midagi erilist küll ei saanud ja siis tulime koju ka . Lotta läks poole neljase bussiga koju tagasi, tahtis midagi õppida vist.
Nii minu arvamus siis Lotta siin olekus, see on liiga jube, kui sa pead nii kaua ühe ja sama inimesega väga väikses toas olema ja vahepeal pole aega enda ette olemiseks. Siis Lotta ei suuda midagi otsustada, mis ajab suhteliselt närvi ja siis enamus ajast oli ta täiesti tuim, mitte nagu Tartu tulles, igatahes jah igava inimesega on võimatu nii kaua ühes toas olla. Aga muidu võib ta veel tulla aga siis ei ööbi ta mu juures.

No comments: