Friday, March 5, 2010

Lõpetamine, avamine ja Tartu vaim!!!

Nii vahepeal ma olen käinud ühe näituse lõpetamisel ja teise avamisel. Mõlemad on olnud Tartu Kõrgema Kunstikooli näitused.

Eelmine nädal käisin Atlantas näituse "Igapäev üks joon" lõpetamisel. Seal olid siis joonistused ja muud taolised asjad ja kõik tööd olid tunnitööd. Kõigepealt see koht, kus näitus toimus oli imeilus ja tööd olid siis paigutatud läbi kolme korruse. Osad tööd olid ikka ääretult head ja oli ka selliseid, mis tundusid sellise tasemega nagu minu kursuse omad. Üks oli ikka eriti hea, kui ma trepi jalamilt seda nägin, siis arvasin, et see on foto. Lihtsalt nii perfektselt oli tehtud. Me Angelaga tükk aega imestasime:D. Kuigi alati pole see üldse hea, et tehakse selliseid pilte nagu fotod, sest pole nagu eriliselt mõtet kui ma võin võtta fotoka ja teha sellega samasuguse pildi. Ikka omanäolisust peaks töödes olema. Muidu oli huvitav näha seda kõike, aga mis veel parem seal oli süüa ka!!!! Erinevaid küpsiseid ja porgandit, väikseid kurke, juustu, viinamarju, õunaviile ja palju kommi. Kõhu sai igatahes täis:D

3.märtsil käisin Tartu Kõrgema Kunstikooli meedia- ja reklaamikunsti osakonna näituse "ME" avamisel. Väga palju rahvast oli tulnud kohale, nagu meeletult kohe, liikuta oli ka raske. Näitus ise oli väga huvitav ja lähen vaatan millalgil veel ühe korra, et saaks ikka rahulikul kõik üle vaadata. Just see oli tore, et ma tedsin juba osade tööde puhul millist tehnikat oli kasutatud ja seda ka, et ma hakkan millalgil neid asju õppima. Üldse oli põnev näha, et tööd tehakse väga erinevtae asjadega. Tasub vaatama minna!!! http://www.tartupostimees.ee/?id=232474 - Link siis näituse kohta.


Ma olen praegu juba kolmel näituse avamisel käinud ja iga kord on kohal olnud Jaan Muna. Kui me esimesel näitusel Angelaga teda nägime hakkas ta meile midagi oma saiakesest rääkima, mis tal käes oli. Siis me mõtlesime, et nagu nii mingi tähtis tegelane. Siis järgmisel avamisel oli ta jälle kohal(tegelt on veel selliseid tuttavaid nägusid). Seekord oli tal tuledega ingel kaelas:D hullult naljakas oli, a ja siis ta kinkis näituse autorile kukklid, kuna vastlapäev oli:D Angela otsis ta nime ka üles, nii et tänu sellele me teame, kes ta on. Ja ta käibki kõikidel suurematel avalikel üritusel(vähemalt on ta kõigil kolmem näituse avamisel kohal olnud, kus mina olen olnud). Viimane kord oli ta ennast veel rohkem tuuninud:D oma inglikese oli ta endale nokamütsi külge kinnitanud ja kaele oli pannud kuuselambid ja noka peal oli veel mingi jublakas, mis näitas valgust:D Nii, et jah tema ongi üks Tartu vaimu kehastustest:D A kui ma fotonäitust käisin vaatamas, siis ta rääkis mulle kuidas ta läheb koju suusatamist vaatama:D Kuna ma olen igapäevane uudiste lugeja siis ma panin tähele, et natuke aega tagasi oli temast Tartu Postimehes üks väike artikkel ka - http://www.tartupostimees.ee/?id=229537 .

Nõndaks siis:D Jätkan ikka veel oma iganädalast näitustel käimist, et muutuda kultuurseks inimeseks:D Olgem kultuursed!!

No comments: