Tuesday, March 30, 2010

Tore päev mul homme

Mul on homme hommikul 3 tundi järjest vektorgraafiat, öäkk!!! Ma pean 3 tundi arvutis passima, okei kodus olles ma teen seda niigi, aga koolis ma tõesti ei taha arvutis olla. Kuigi jah, ma ei tea kuidas see tund veel välja näeb:/ Homme on üldse üks nõme päev, peale selle, et see algab vektorgraafiaga on mul veel joonestamine, mida ma üldse ei salli ja siis veel värvusõpetus ka. Hea meelega jätaks mõne tunni vahele ja teeks midagi muud, aga ma ei saa :( Vektoraafia on esimest korda, joonestamises ma jääks muidu teistest maha ja ma ei teaks mida tegema peaks ja värvuses ma pean õpetajale näitama paari asja. Sakib täiega. Täna ka mõtlesin, et ei lähe eesti keele ja kirjanduse tundi, aga siiski läksin muidu mu laevake läheb põhja:( Igav tund oli, õpetaja rääkis 2h teemadel mida me oleme juba läbi võtnud ja siis veel üli täpne kirjeldus Jaan Krossi "Püha Jürist " või oli see "Neli monoloogi" või siis "Püha Jüri 4 monoloogi"? Viimane vist, siis veel pidime tegema "Fausti" kokkuvõte, mille ma arvasin, et teeme endale, aga ei õpetaja võttis need ära ja loomulikult mu käekiri on jube ja on igas lõigus omamoodi. Kõik oli küll väga vajalik, aga siiski. Üldse proovin leida mingi tunni kuhu mitte minna, siiamaani pole sellist võimalust veel tekkinud ja ei paista ka, võibolla kursuse juhendaja tund :D

Tundub nagu mul oleks täielik masendus peal, aga ei ma olen isegi väga rõõmsas tujus:D ja tegelikult meeldib koolis ka käia ja ma pean ka käima, sest ma tahan järgmine semester ka stippi saada, nagu praegu :D

Rääkisin Loorega ja esimene postitus tuleb reedel:D Ma niiiiiiiiii juba ootan :D

Aga jah, Tartus on vist üle 10 kraadi sooja juba:D ja päike paistab koguaeg:D ja kõik on soppa täis:( :D

Ma pidin täna šoki saama(tegelikult mitte), sest ma arvasin, et ma kaotasin oma sõrmuse ära mille ma jõuludeks sain:( Viimase tunnl ajal, pärast teises majas baarist käimist tundsin järsku, et mul pole sõrmust sõrmes! Ma olin suhteliselt rahulik ja arvasin, et eks see kukkus kotti kui ma rahakotti võtsin või siis on taskus, aga ei sõrmust polnud kuskil. Ma ei mäletanud ka millal ma selle ära kaotasin või kas see üldse oli mul hommikul sõrmes. Kuna ma võtan oma kindaid õues koguaeg käest ära, siis see võis loomulikult igale poole kukkuda ja kuna ma ei võta peaegu kunagi oma sõrmuseid sõrmest ära, nii et minu jaoks polnud ka võimalust, et ma lihtsalt poleks seda sõrme pannud ja see oleks kodus. Noh ma olin suhteliselt mures ja mõtlesin, et kuidas ma pean kooli kuulutused üles panema, et äkki keegi on leidnud. Okei kui see oleks mingi nõme plastmassit julla siis vahetpole, aga see on veel hõbedast ka ja ilus ka. Igatahes ma käisin veel linnas ja läksin koju. Ma olin vahepeal täitsa ära unustanud, et mul on sõrmus kadunud. Tegelikult vahpeal oli täitsa meeles, kui issi juures käisin, aga kuna ta kinkis selle mulle siis ma ei öelnud midagi. Koju jõudes ma igatahes ei mõelnud sellest tükk aega, kui ma järsku märkasin laua peal käevõrude vahel oma sõrmust:D Ma olin nii õnnelik, loomulikult tuli mulle meelde, et ma olin selle eelmine õhtu ära võtnud, sest see oli kuidagi eriti hullult loksuma hakanud(sõrmus on mulle tegelikult natuke suur, aga enne pole see nii palju loksunud) Ma ei julge enam sõrmust sõrme panna, sest äkki kaob ära, nõmedalt tühi tunne on käel:/Ma olen nii kurb.

Appikene kui nõme ma olen, kirjutan lihtsalt hullult pika teksti oma sõrmusest:D Aga vähemalt ma saan sellest ise ka aru, et see pole eriti mõttekas:D Igatahes jah, ilus kevad on !!!

Ma jõudsin just lahenduseni, ma riputan lihtsalt sõrmuse omale kaela:D(Loomulikult keti otsa)

No comments: