Tuesday, March 23, 2010

Vahepealne aeg

Vaheaeg on nüüd käes ja aega on ka rohkem, nii et ma kirjutan sellest mis ma teinud olen.
Eelmine nädal oli mul vahehindamine, need hinded ei oma tegelikult mingit tähtsust, lihtsalt vaadatakse kui kaugele on jõutud ja mida peaks parandama ja muutma, et semestri lõpus paremaid hindeid saada. Enamasti sain 4 ja 4+(5 palli süsteemis).Aga kuna ma ei leppi selliste hinnetega, siis ma teen asjad ümber. Pilte ma ka ei hakka panema, kuna enamasti ma ei teinudki pilte. Maalimine mulle enam üldse ei meeldi ja õnneks sai õpetaja ka sellest ise aru ja nüüd otsib mulle mingid teised ülesanded mida teha. Vormiõpetus sai mul selleks aastaks läbi ja viimane töö oli oma käsi teha üks-ühele. Sellest on mul küll pilte. Siis 6. märtsil käisin David Haslami näituse avamisel. Enamus töödest olid joonitused ja osad olid tehtud söövitustrükis(ma küll natuke otsisin, aga siiski ma ei tea mis asi see täpsemalt on).Mingeid lemmikuid töid seal küll polnud, aga väga huvitavalt olid siiski tehtud ja tööd olid ikka tohutu suured ja tehtud veel nõnda, et ei ütleks iialgi, et need on harilikuga tehtud.Link ka siis http://ygalerii.blogspot.com/2010/03/david-haslam-hunting-we-will-go-06.html.
Ma saan nüüd stippi ka:D Terve kooli peale olen õppeedukuse järjekorras 34(puudumisi arvestatakse ka). Kooli õpib muidu 102õpilast(nüüd kindlalt 2 vähem, sest minu kursuselt kukkusid 2 tükki välja) ja stippi said 42 õpilast(stipi saamis ejärjekorras olin 32) ja minu keskmine hinne oli 7.33333, et siis natuke üle 4+.
Eks ma millalgil hiljem kirjutan nendest hindamistest, kui mul kõik asjad on valmis.

No comments: