Friday, March 5, 2010

Igapäevaelu!!

Mida ma siis kõikse aeg olen teinud? Tavalisi asju ikka:D Ma panen siis punktide kaupa kirja, mis ma teinud ja näinud olen.
  • Ma olen vitamiine sööma hakanud!!! :D lõpuks.
  • Vaadanud hullupööra palju filme. Ei usu? Minu arust on 20 filmi siiski väga palju ja neist 15 või 16 eelmisel nädalavahetusel:D Enamus filme oli täiesti saast, aga ma lihtsalt olin neid kunagi näha tahtnud ja nüüd ma tegingi seda:D Aga oli veel paar huvitavat filmi ja 2 ääretult head filmi "Coco Chanel" ja "The Blind Side" . Neid kahte viimast soovitan küll vaadata!!!(Soovitage veel häid filme mulle!!)
  • Samal ajal kui ma filmi vaatan, on ka võimalik tööd teha, nii et olen pühendanud nädala ka töötamisele. Nädalavahetusel peaks enam vähem kõik tööd valmis saama. Ülejärgmine nädal on vahehindamised!!!!!
  • MA OLEN SUUREKS KASVANUD!!! Ma täitsa juhuslikult avastasin selle, sest juba tükk aega on nii, et kui ma vaatan vanu pilte(isegi poole aasta vanuseid), siis ma ei näe seal ennast, vaid mingit naerunäoga ja kõigega rahul olevat tüdrukut. Loomulikult ma olen praegu ka rõõmsameelne ja rahul, aga see on teistmoodi. Nii, et ma jõudsin järeldusele, et ma olen suureks kasvanud:).
  • Ma jõudsin veel ühele järeldusele, et jumal tänatud, et ma olen kogu oma elu väga iseseisev olnud ja saanud enam-vähem kõikide asjadega ise hakkama ja pole väga palju kellegi teise peale lootma jäänud, sest nüüd on küll see iganes kasuks tulnud, sest ma olen päris kindel, et muidu ma praegu hakkama ei saaks:D
  • Mu tuba on enamus ajast korras, see tähendab, et ma koristan seda tihti!!
  • Ma käisin millalgil suusatamas
  • Ma avastsin liimi, mis näiteks käe vastus üldse ei kleebi aga pabril küll ja seda saab pesta ja see pole mürgine ja see lõhnab hästi ja see on tugev!!
Eks neid asju on veelgi aga need on peamised:D
Aa, siis selline asi veel, et Angela rääkis mulle täna sellisest kohast, kus teised saavad sulle küsimusi esitada(anonüümselt saab ka) ja sa siis lihtsalt vastad nendele:D Minu arvates väga lahe, selle kasti peaks saama siia ka kuidagi panna aga ma ei tea tõesti kuidas, igatahes mul see välja ei tulnud:D www.formspring.me/karolinatoom Vot selline on minu lehekülg ja eks esitage küsimusi, sest ega see muidu küll lahe pole:D
Pilte ka siis natuke, muidu pole üldse mõnus postitus!!

No comments: