Monday, March 29, 2010

Esimene päev pärast vaheaega koolis!

Nõnda, esimene koolipäev pärast vaheaeg on möödas ja ilm on nii ilus ja soe ja päike paistab ja vesi vuliseb:D.Siiski koolis ma eriti ei tahtnud olla, polnud kohe üldse tuju, aga elasin üle;D. Mul oli täna kohe üks uutest tundidest, mis mul selle semestri teisel poolel on. Igatahes joonestamine on uus tund, ma ei salli juba praegu joonestamist ja esimene tund me ei teinud peaaegu mitte midagi. Anti kaks lehte, et me kirjutaks tähti nagu lastaaias või algklassides:D, okei oleks tähed siis sirged, EI, kõik on kahtlaselt kaldu ja kõik peab olema perfektne. Niigi mu käekiri on jube ja selline ülesanne pole üldse tore:(. Muidu on mul veel kaks uut tundi vektorgraagia ja pildivaatlus.

Täna oli joonistamise tund ka, nagu ma kunagi vingusin, et mulle ei meeldi joonistamine, siis õnneks enam see nii pole. Täna pidime valmis tegema 1.5 h terve töö ja ma sain ka valmis. Joonistasime söega mingit vuntsidega mehe kipspead, igatahes mulle väga meeldis ja siiani ka vist üks minu parimaid töid:D pean sellest pilti tegema:D Õpetaja mitte just ei kiitnud, aga ütles, et väga hea ja et talle meeldivad mu jooned. Minu arust oli minul kõige parem töö, tegelikult oli grupp kaheks jaotatud ja teine pool tegi mingit naise kipspead, aga jah nende hulgast kes tegid samat tööd mida mina oli minu oma kõige parem:D See võib tunduda hullu kiitlemisena, aga enamasti ma vaatan alati teisiti, et minul on peaegu kõige hullem töö ja tõesti ma nägin vaeva ja jah, te peate pilti lihtsalt nägema:D

A, üks asi veel, mul tuli enne vaheaega mõte teha veel üks blogi. Aga siis ma mõtlesin, et ma võiks seda siiski kellegagi koos teha, nii et nõnda ka on, me peame Loorega nüüd koos blogi. Blogi ise on ka juba valmis, ainult ootab esimest postitust ja kui see on tehtud panen adressi ka siia kuskile üles. Seal me kirjutame siis sellest, mis meid huvitab. Kõik moega seonduv ja muud sellised asjad, aga eks näeb kuidas olema hakkab:D
Praeguseks kõik:D Ilusat kevadet!!!!

No comments: