Friday, March 5, 2010

SAVI!!!

Vormiõpetuses oli meil jälle ühe töö hindamine:D Ma sain 9!!! Ülesanne oli siis sellest Taaveti ninast-suust teha terviklik pea. Ma loomulikult kaotasin kõik jäljed Taavetist :D Aga mulle lõpp tulemus siiski meeldis! Kuna 1 tund ma puudusin siis ma pidin selle 2 tunniga valmis saama ja ma saingi kuidagi moodi :D Aga jah pildid siis:D Teise tunni alguses.Progress. Lõpptulemus.
Töös pidi alati olema midagi autorist, nii et äkki avastate midagi (mina püüdsin seda mitte teha) . Tal on tegelt tagumine pool ka täitsa olemas ja ta on ikka täitsa pea mis pea.

Jälle üks link http://1000-whispers.blogspot.com/2010/03/my-work.html see on Angela blogist ja videos on näha siis kuidas me Angela tööd hävitame:D A ma ei maininudki, mis töödest sai:D See on tegelikult "kõige parem" osa, lihtsalt võtsid oma aluse koos peaga ja sammusid klassi teise otsa ja viskasid pea savitünni ja siis hakkisid seda natuke labidaga, "ääretult" tore on nõnda oma tööga teha.
Sööge savi!!!

No comments: