Tuesday, February 23, 2010

Bööö

Nõndaks 16. veebruaril käisin koos Angelaga jällekordse näituse avamisel. See kord oli see foto- ja videonäitus "Rahvusmaastik", kus oli siis pildistatud ja filmitud burkades naisi ja seda kuidas nad proovivad sulanduda loodusega. Alguses oli kõik väga imelik, kuna meid suunati saali, kus polnud ühtegi tööd ülal ja me pidime seal siis istuma. Natukese aja pärast pandi mingi hullult kahtlane muusika käima ja kõik tõusid püsti ja hakkasid kaasa laulma. Meil oli Angelaga nagu mida?. Igatahes siis tuli üks selle burkaga sisse ja talle anti diplom(soomlaste näitus oli ja enamus ajast räägiti soome keelt ka), nad igatahes väitsid, et ta sai Tartu Ülikooli doktori kraadi millesgi, aga see diplom oli ikka jube. Vormistatud oli nõnda, et tekst oli ühele poolele hullult viltu. Muidu olid fotod ja video ilusad ja värvid ka aga mitte midagi nii sellist ka, et suu oleks lahti jäänud. See näitus juba 10 korda maailmas ringi liikunud. Igatahes kaks pilti siis sellest näitusest.(Kui sa ei tea mis burkad on siis mine googelda).Naljapäeva hommikul läksin Tallinna. Ainult ühel põhjusel, et minna kinno "It might get to loud"`i vaatama ja seda ma tegingi ja siis käisin kaks korda söömas ka:D Aga mulle sellest täitsa piisas. Film oli väga hea ja kõhu sain ka täis. Reedel läksin Saaremaale, laupäeval oli mammal sünnipäev(kinkisin talle enda tehtud poeskäimiskoti ja kaardi, siiditrükiga mõlemad tehtud, talle väga meeldis) ja pühapäeval läksin juba tagasi Tartu. Koolis mul midagi eriti põnevat pole toimunud. Kööginurk on nüüd valmis, oma mikrolainahju ja pliidiga, wc on põrandasoojustusega ja isegi kaal on vetsus olemas.
Olen ennast jälle käsile võtnud ja hakanud koolitöid tegema 2 kujutava geomeetria asja tehtud ja täna tegin värvusõpetuse asju ka ja homme veel joonistan ja jaman asjadega edasi.
Ma pole midagi kujutavast geomeetriast täpsemalt rääkinud, nii et nüüd ma siis teen seda. Kuna mul on eelmise semestri tööd õpetaja käes siis ma nendest ei räägi. Praegu on mul vaja teha 5 tööd, nendest 2 on tehtud. Seda ma tegin täna koolis ja see on võrgumeetod(ma pean ise mingi sellise asja välja mõtlema). See on perspektiivis varjud ja siis peab kõik kolm erinevat varjanti tegema. See on punktidemeetod ja nagu näha töö on valmis. See on sirgetemeetod ja samuti töö valmis. Üks töö on veel Düreri meetod aga ma ei tea kus kohas mul pregu see leht on. Muidu on see toaplaani moodi asi.
Kuna me oleme joonistamise tunnis "nii aeglased", õpetaja arvates siis peame tööd iseseisvalt ära tegema siin on siis üks töö, mis mul on pooleli ja teen homme ära. Sellist elu olengi elanud! Täna keetsin endale kartuleid!!!! Olen tubli:D Ma olen nii väsinud ja lähen magama, homme peab välja minema lumega võitlema:S jube lumi, võiks juba soe kevad olla!!!

No comments: