Saturday, February 13, 2010

Vorm;D

Mul oli neljapäeval vormiõpetuses hindamine, või õigemini siis hinnati ühte tööd. Taavei nina-suu, täielik õudus:) selle pidi tegema siis üks-ühele. Ma sain 7, mis on siis 4+ ja kõige parem hinne oli 8, vähemlat mina mäletan nõnda. Muidu on isegi päris tore kaks korda nädalas saviga jännata:D ja järgmine töö on siis sellest osast mis valmis on teha terve pea. Minu oma on see kõige äärmine. (mõlemal pildil)Minu selle aasta esimene vastlakukkel:D ülimaitsev oli!!(pärast seda läksid veel 2 käiku) Ma sain endale koolis kapi!!:D A mul oli vahepeal mates kontrolltöö selle sain 4(3+) aga ma tegin töö uuesti siis inglis keele oli ka töö ja selle sain ka 4(5-pallisüsteemis) ja eesti keeles sain kaks 7 ka(4+). Vot nõndaks, nädalavahetuse pühendan koolitöödele!

1 comment:

Anonymous said...

Kuule, siis ju sul läheb päris kenasti. Emmel nii hea meel.
Emme