Friday, January 15, 2010

Tööd paberil!!

Nii täna siis trükkisime asjad paberile.Minu meelest jäi hästi kena, noh see roheline muster nüüd küll kena pole aga naise pilt oligi tähtsam:D Ajalehe peal on veel eriti kena. Siis ma tegin täna teistest pilte kui nad tegid tööd, et te saaks aru kuidas asi käib. Kõige pealt tegime mustrit, see pragu lokib ka kuna on õhukesel paberile tehtud, mul tuli juba kohe alguses päris hästi välja, neid ma tegin umbes 4 tükki ja siis hiljem tegin naise oma ka ja selliseid on mul terve hunnik, nii et kõik kaardid selle aasta jooksul on sellise pildiga. Nii siis ma alustan asja valmimis käiguga algusest peale uuesti. Me võtsime Hannaga uue aluse, mille peale saame asju teha. Pildil siis Hanna peseb vana emulsiooni ja värvi survepesuriga maha. Terve ruum lihtsalt uputas pärast seda.
Vahepeal pannakse peale emulsiooni ja valguslaua juures jäävad pildid ka raamile, siis üle liigne emulsioon pestakse ära ja siiskminnitatakse lauad aluse külge ja teibitakse kõik ääred ära ja kaetakse üle jäänud raam kinni, lahti jäetakse loomulikult see osa millel on pilt mida tahetakse trükkida. Angela teibib siin siis raami ääriSiis tuleb panna pildi äärde väri ja see siis raateriga üle raami kanada. See järel tuleb väga kiiresti raam puhtaks saada, et värv ära ei kujuvaks, muidu ei saa enam raami selle pildi tegemiseks kasutada. Ja Jaan siis peseb seda tavalise voolikuga, mille otsas prits. Tegelikult on kõik ääretult lihtne :D MA sain teda, et mul on veel järgmine nädal ka serigraafia ja siis on kohe hindamine ka:D Maalimist on ka rohkem , kui joonistamist, mis on ääretult tore:D

No comments: