Sunday, January 24, 2010

Lõpp

Serigraafia on nüüdseks läbi:) ja ma sain 10:D Aga õpetaja ütles, et me võime käia veel asju tegemas kui ise tahame:) Mul on igatahes plaan veel millalgil minna ja asju teha.Ma tegin küll teise raami peale veel asju aga mul läks kaks korda kõik nihu, sest mul ja Hannal olid tekstidega pildid ja me panime need kaks korda valet pidi aga ühe särgi ma siiski sain issile tehtud ja tekst jäi õiget pidi, hull jamamine oli sellega. ja mul oli veel selle raami peale jossu ja matu särkide peale mõeldud kalakeste pilt mis jäi jumala halvasti:( kalade alumised osad ei jäänud üldse peale, aga ma võin need käsitsi tekstiilivärviga üle teha. Ma mõtlesin nagu nii, et võibolla teen midagi teistele veel juurde.
Selle naise pildiga ma tegin kaks kotti ja ühe pluusi. Pildid millel on see pluusi peal võib see imelik tunduda,kuna see on sooniku peale tehtud ja kokku tõmbunud aga kui pluus selga panna on väga kena. Nagu näha esimesest pildist jääb pilt väga hästi riide peale. Teistest asjadest mul pilti pole. Issi ütles, et ma võiks neid müüma hakata:D Üks mu klassiõde müübki särke ja kotte, milllel on siis tema tehtud pildid peal ja tal läheb kõige sellega väga hästi. Igatahes väga tore oli nied asju teha:D

1 comment:

Anonymous said...

Tubli oled mul! Tõesti ilusad asjad, kohe kadedaks ajad, tahaks ka proovida.
-emme-