Sunday, January 24, 2010

Tegutsen:D

See nädal ma olen ennast kokku võtnud ja tegutsema asunud. Vahepeal tegin ehteid ka aga nende tegemine võtab palju aega ja pärast kooli olen ma alati nii väsinud, et ei suuda sellega tegeleda. Sii ma tegin endale raamatukogukaardi lõpuks. Nüüd mul on lausa neli erinevat raamatukogu kaarti:D Igatahes on see kohe tükk maad suurem, kui kuressaare oma, vähemalt tundub nii:D (kohe mitu korrust on). Ma istusin seal alguses mitu tundi ja lihtsalt vaatasin kunsti raamatuid:) Siis lõpuks võtsin Maalikunsti ajaloo raamatu ja akvarelli oma. Aga seal oli ikka mitu riiulit väga põnevaid raamatuid. Ja siis noorteosakonnast (seal tundub küll pisike valik olevat, kuna neid raamatuid mis mind huvitasid ei olnud või ma olin need juba läbi lugenud) laenutasin Bartimaeuse triloogia kaks esimest raamatut. Kun amul pole väga palju aega olnud korraga raamatut lugeda siis esimene osa on veel pooleli aga kohe esimestest leheküljest alates oli raamat ääretult põnev, mulle just sellised raamatud meeldivad. Ehk siis mulle meeldivad fantaasia ja ulme. Vaheajal lugesin ka nats raamatuid kõige pealt pärandi sarja kaks esimest osa(kolmanda saan järgmine nädalavahetus läbi lugeda), "Eragon" ja "Vanem" on siis loetud, need meeldisid mulle kohe väga, siis"Sarasvati liiv" (mulle meeldis) "Ruunimärgid"(alguses oli nii igv, et pidin ära surema aga lõpp oli väga hea) ja Terry Pratchetti "Hinge muusika".Pratchetti raamatut on ka väga head , kuigi ma olen ainult kahte lugenud:D Igatahes ma armastan raamatuid kus on lohed ja võlukunsti ja ääretult palju fantaasiat:DNii, te loege palju raamatuid.
Akvarelli raamatu võtsin selle pärast, et minu arust ei lähe mul maalimises ikka mitte kuidagi ja siis ma loengi ja vaatan erinevaid võtetid kuidas asju teha. Ma ostsin endale kalligraafia komplekti ka ja siis proovisin vesivärvidega ja tuššiga teha ja ääretult lahe on nõnda teha, no esimene katsetus ei tulnud just kõige paremini välja, aga küll ma harjutan:D A nüüd ma olen ennast lõpuks kätte võtnud ja hakanud kodus ka maalima ja joonistama ja ma avastasin, et ma ei saa sassis toas tööd teha:( minu kahjuks, igatahes ma koristasin toa täielikult ära(minu mõõdupuu järgi). Ostsin veel nagid, kuhu ma saaks jope ja koti riputada. Ja ostsin veel suure kandilise kilest kotti, kuhu ma siis panin kõik kottid ja mitte vajalikud riided. Uue laua tekitasin ka endale:D Täna võtsin jalutuskäigu ka ette, et siis üle silla ja tagasi, jube külm oli ikka kuigi mul olid sukkapüksid ja teksad ja kolm kampsunit ja soe jope seljas ja sall ka loomulikult kaelas ja kaks paari kindais käes ja soojad saapad ka, nagu kubujuss olin aga ikka oli külm. Mu käekott külmus ka ära täiestii kivikõva oli:D Aga ilus selge taevas oli ka:D Homme ma kavatsen maalikunsti ajaloo ette võtta.Mul on kuidagi moodi nii palju aega tekkinud, et saan oma küüntega ka mässata:D (ma polnud veel ääri jõudnud ära puhastada:))Kahe nädala pärast kolime uude majja :D(koolis ikka) ja nüüd on meil jälle siis kaheks nädalaks uus tunniplaan ja uued tunnid on tüpograafia(trükikunst) ja vormiõpetus, ülejäänud tunnid on samad, mis eelmisel veerandil:D ootan juba uusi tunde:DKülma talve ja sööge pomeloid nii palju kui jaksate:D

2 comments:

Anonymous said...

Nii vahva sinu tegemisi lugeda. Ja ilusad pildid sul. -Emps-

issi said...

Aga sa peaksid ikka vaatama, kuidas sa kirjutad. Paaris kohas võis lausa uudissõnu silmata ;-)