Saturday, October 31, 2009

Värvusõpetus!!

VÄRVUSÕPETUS

Värvusõpetuses oli ka hidamine ära aga ma ei tea, mis hinde ma sain aga asjad on mul esitatud ja arvestatud. Tunnis oli meil kaks suurt ülesannet "Pereelu" ja "Jorud".

See on mu Värvusõpetuse mapi tiitelleht, see ikka ei sobinud(praegu käis küll) ja jõuludeks pean uue tegema.
P
EREELU

Pereelu on töö kus on ema ja isa ja lapsed, et siis on kaks värvi, mis on omavahel segatud ja on saadud lapsed. Mul on siis kollane ema(pole puhas kollane) ja isa tumelilla ja kolm last. Esimesel lehel on siis näha kuidas siis perekond toimib ja all on tekst kirjeldusega, mis toimub järgmistel lehekülgedel. Kõik need ruudud olen ma ise ära värvinud, värvid ise kokkuseganud ja ükshaaval väljalõiganud ja siis kleepinud. Teisel leheküljel on siis situatsioon, kus lastel on aeg magama minna aga nad tahavad veel mängida, esimene õhtu püüab isa oma mõju näidata, mis aga siiski ei toimi. Ma olen pildistanud neid läbi kilekaante, kuna nii on parem neid vaadata, läige küll segab aga mis teha.Sellel leheküljel püüab ema enda sõna maksma panna, mis toimibki ja kogu tuba läheb kirkaks ja värvi täis. (just praegu ma avastasin, et jutt peaks vastupidi käima aga jah). Siin pole ema toone nii hästi näha:(muidu on hoopis kirkam. Õpetajale meeldis see väga ja just need värvid on hästi kenad.



JORUD

Jorud on töö, kus pidi siis kas punast, kollast või sinist segama kindlate värvidega. Ma olin punaserühmas ja punast pidi segama valge, musta, halli, violetsega. Kaks viimast on segatud oma korda teistest värvidest ja need pidid täpselt keskmised olema. Et siis näiteks hall ei tohtinud olla mustapoolne ega valgepoolne vaid täpselt keskel. Igas jorus on üheksa värvi ja see värvimine ja segamine on ikka aega- ja närvinõudev töö, vahepeal oli ikka täielik piin seda teha.
See on siis värvipass, mis näitab mis värvid on omavahel segatud. Kile vahel näeb see kõvasti parem välja. Jorud näevad välja siis sellised. Ma panin kohe mitu pilti ehk on paremini näha miuksed need välja näevad. tundub, et pole üldse raske töö aga on ikka küll kui tegema hakata ja just nende keskmiste värvide segamine, sest kuivades värv muutub. Õpetajale jällegi meeldis mu töö.
Selline see mapp siis välja näebki.




2 comments:

Unknown said...

Sa oled nii palju vaeva näinud ja tulemused on väga head, ka mulle meeldivad.

Anonymous said...

ma mäletan, kui Pille neid tegi. sellest siis mingi ettekujutus värvusõpetuse töödest. pildialused kommentaarid on head :-) õigekirjamatus jälle mitte nii kena