Friday, October 23, 2009

Hindamised

Hindamiste nädal on nüüd läbi :D Kõige ennem oli maali oma, kus ma sain 5, kõige tähtsam oli lihtsalt kohal käia ja mitte hilineda, selle järel arenemine. Oma grupis ma olin teine :) pilte mul praegu ei ole töödest, kuna aku sai tühjaks. Siis eesti keele ma sain kümnepallisüsteemis 4, mis on siis 3+. Kirjanduse ma sain 8, mis on siis 5-. Kirjanduses me peame iganädal luuletusi ette lugema, mis on väga kahtlane, sest selle eest kui hästi loed pannkase hinded.
Joonistamises ma sain 7 ehk 4+ ja grupi kõige parem hinne oli 8. Õpetaja on võrreldes teise grupi omaga kõvasti karmim, maalimises on sama moodi. Aga joonistamise pildid on mul olemas:D Alguse omad pole kohe üldse head, pigem halvemad:) Kõik jooned peavad nö olema mitmekordsed pmst abijooned ja ühegi töö puhul ei tohi hajutada.
Siin on siis kõik mu tööd, aint 6 tükki ongi. See on esimene töö mis ma joonistamises tegin. Kuup- mis pidi läbi paistma ja loomulikult paber kuubi all. Teine töö- kus ma pidin kaste joonistama, samuti läbipaistvalt, täielik õudus:) Kolmas töö- klaasist silinder ja tass, järjekorddne õudus.( Kuna silinder on klaasist on ka paberi joon mis läbi silindri paistab natuke väärakas.
Neljas töö- Kera ja telliskivi, see on tehtud siis nagu näha pruunile paberile valge kriidiga, mis ei olnud ka sugugi tore:D Viies töö- Kera aga see kord harilikuga ja varjudega, See on kõige kenam töö, mu meelest kera on nagu hõbedane kuulike:D Kuues töö- Kangas, siis mustale paberile kriidiga, mul on voltide vahed liiga ühesugused.
Järgmine töö oli kangas harilikuga, kuna enamikul oli see töö lõpetamata siis see ei läinud hindamisele ja ma ei teinud sellest pilti ka.

2 comments:

Anna-Maria said...

Minu meelest oled Sa väga tubli!

Unknown said...

Joonistused on ka täiesti head, eriti see kuuliga töö, arengut on märgata :-) Jätka samas vaimus!