Saturday, October 31, 2009

Maalitööd!!

Ma tegin siis lõpuks ise need pildid ära:D. Need on kõik väga algelised tööd, kuna ma pole varem maalinud nii ja seda veel akvarellidega aga arenemist on näha. Õpetaja sõnul on üks mu suurimaid vigu( noh mitte just viga aga umbes nii) see, et ma teen kõik hästi värviliselt ja esemed ja taust hakkavad oma vahel võistlema. Mulle just meeldib kui on värve palju:D aga jah nüüd viimaste tööde puhul on näha, et ma olen maha rahunenud ja pole enam nii värvilised. A, ja töid teeme niimoodi, et üks on selline hästi range ja korralik ja järgmine abstraktne ja siis jälle korralik jne. Enamasti on tööd tehtud siidises maalimistehnikas, kus siis peab kõik voolama ja värvid segunema.
Hindeks ma sain 9, mis on väga hea:D ja tööd on muidu tehtud A2 peale, joonistamis tööd ka(aint kriidiga on A3 peale tehtud). Ma hoiatan kohe ette ära, et esimed on jubedad, sest ma tõesti ei osanud :S. MA VIHKAN KLAASPUDELEID ja seda on kindlasti näha,kuidas nad laperdavad mul.Esimene töö- kohe räigelt värviline ja kõik on ligadi-logadi aga tausta värvid segunevad nii mõnusalt ja õun on ka kipa.Teine töö- Abstraksem pidi olema ja päevalille pidime hästi suurelt kujutama ja asjad peavadki hõljuma ja läbipaistma :D Kolmas töö- See on tetud A1 peale ja pidi väga loominguline olema ja päevalill pidi ka olema.Neljas töö- Pirnid, abstraktne töö jällegi siis.
Viies töö- Värvide poolest täielik sasipundar kõik on liiga värviline ja asjad hakkavd üheteisega võistlema.
Kuues töö- Rahulikum aga logisev nagu ikka.See kuppel oli muidu hõbedast värvi, mis seal keskel on aga seda on võimatu minu poolt hõbedaseks teha ja õpetaja just soovitas mulle sinna igastvärve juurde panna. Seitsmes töö- Vastandvärvide töö, point oli selles, et värvid ei seguneks nii hullult ja ei muutuks poriseks. Need punased ei ole õunad vaid hoopis paprikad :D, mul oli halb tuju ja polnud tahtmist maalida. Elektripirn(mis ongi nii suur) tuli kena välja, siit pole näha aga päriselt on mõnus roosa laik seal.Kaheksas töö- Must mort oli ees aga me ei tohtinud maalimise ajal musta värvi kasutada,jeii :D Nii, et see oli selline segamistöö, päris kindel on see, et kui ma oleks võinud musta värvi kasutada oleks töö parem tulnud.

Vahepeal oli kaks loomingulist tööd veel aga me pidime need juppideks lõikama ja siis osad jupid saadeti Itaaliasse näitusele.
Muidu on maalimise tuunid hästi mõnsad:D

2 comments:

Unknown said...

Jah, eks need asjad sul seal piltidel veidi hõljuvad jah, aga no Sa pole enne nii suurtele paberitele maalinudki ja ega see just lihtne ei ole, eriti akvarellidega. Nii tubli laps oled mul!

Anonymous said...

ja hakkasidki natüürmorte maalima :-)))