Saturday, October 17, 2009

Esimesed paar kuud!!

Kuna ma olen laisk ja päris loll, et ma ei võinud kohe Tartusse tulles hakata blogi pidama siis ma püüan nüüd kaotatud aja tagasi teha:D

Olen juba 2 kuud Tartus elanud ja koolis käinud. Kool on tohutult tore koht, õppimine toimub hoopis teisiti ja inimesed on hästi toredad:D Tavaaineid mul peaegu polegi aint mate, inka, esta ja kirjandus, enamasti on ikka kunstiained. Tunnid kestavad 1,5 tundi, mis mõnikord on ikka päris tappev aga näiteks maalimises jääb aega väheks. Mate tunnid mööduvad peaaegu ainult filmi vaadates(3 täispikka filmi oleme kindlasti järjest ära vaadanud) ja inkas vaatasime ka filmi.
Mmm, paar nädalat tagasi oli rets ka, see oli ikka rõvedalt jõhker, enam küll midagi sellist ei tahaks läbi elada aga muidu oli isegi tore, et see ei olnud selline nagu teistes koolides:D AA, muidu kooli nädalad lähevad ikka hüpper kiirusega nii, et ise ka ei kujuta ette, et olen juba nii kaua koolis käinud. Ma õpin islandi kultuuri ja keelt ka ;D
Inimesed on kooli ikka hoopis avatumad ja sõbralikumad kui kuressaare rahvas, hoolivamad ja abivalmivad on ka, nalja saab ka kogu aeg. Esimene kursus on kahes grupid dekoraator-stilistid ja kujundusgraafikud. Vot, selline kursus on!!! (Osad on siiski puudu)
Ma olen esimeses grupis ja meil on selline tüdrukute kamp ja üks poiss, kujundusgraafikutel on vastupidi rohkem on ikka poisse ja vähem tüdrukuid. Minu grupp tundub rohkem kokkuhoidev ja ühtsem, selline armas perekond :D
Minu grupis käib ka vahetusõpilane Belgiast Lenni ja kui me osadega ta sünnipäeva tähistasime siis mul tuli mõte, et võiks iga nädal käia kellegi juures kokkamas ja juttu ajamas:D nii me oleme juba Angela juures käinud(mustade juustega tüdruk mu kõrval) ja minu juures ka. Mu juures tegime riisi-köögivilja-kana-värgendust ja pannkooke, kõik oli hästi nämma ja hästi tore oli ka:D


Järgmine nädal on hindamiste nädal, kus siis kjõiki tehtuid töid hinnatakse. Kuna ma olen igapäev igas tunnis käinud ei ole mul just eriti rohkem tööd vaja teha. Ju ma teen siis oa töödest pilti ka ja panen üles. Ei ütleks, ettööd oleksid mingid supper head aga ise ma näen küll arengut, sest ma pole enne lihtslat selliste asjadega tegelenud.

Kuna ma väljaspool kooli midagi ei tee peale kodus passimise, siis ma hakkasin kindaid kuduma, nii et kõik saavad jõuluks endale kindad:D Kuid siiski ma käin suht iganädal kõik paremad kaltsud läbi ja ostan endale asju kokku:D Mul ei mahu enam isegi asjad kappi ära, mis on täiega jama:( Mul on mingi kahtlane haigus, mis kujutab endast kottide, vööde, rätikute, jalanõude, ehete ja küünelakkide kokku ostmist- ühesõnaga suht šoppahoolik olen :D Ma vist peaks oma varandustest pilti tegema siis peaks arusaama, et see on tõesti haigus. :D

Muidu mul läheb kõik väga hästi ja koduigatsust ma ka ei tunne karvavõrdki, ainult teinekord tuleb hull masekas peale(siis söön suure šokolaadi tahvli ära kibekiiresti ja hakkab parem), kuna mul pole kellegagi rääkida ja siis ma kohe üldse ei taha Tartus olla, kuigi koolis käiksin edasi. Nii et kool võiks lihtsalt mujal asuda. Siin on ka mingi hullult rõvedalt külm ja märg, vihmavari lihtsalt peab igapäev kottis olema, sest alati võib sadama hakata. Nii ma pean nüüd edasi kuduma ja siis pean süüa tegema minema :D

3 comments:

Pia-Lotta said...

vauuu . :D

Unknown said...

Minu tubli tüdruk! Oled Sa esimesed kindad valmis saanud?

Anonymous said...

et see tüdruk, kes nii väga on tahtnud omaette hoida, tunneb nüüd puudust rääkimisest...
midagi sinus justkui avanes, kui tartusse ja sellesse kooli tulid :-)