Sunday, April 10, 2011

NäDal

Hei-hei, kui see nädal kokku võtta, siis on näha, et ma olen peamiselt tegelenud stiliseerimisega. Mul on üks riba veel käsitsi teha ja siis on kõik tehtud. Kuigi alles homme saan õpetajal kõik ära näidata ja ma tean juba ette, et ma pean osasid asju muutma.
Ma pole tegelikult korralikult välja kirjutanud, mis need ülessanded, siis on. Seitsmest vähemalt kolm peavad olema ka käsitsi tehtud.
1) Kolm + üks (ruumiline) nö riba , peab koosnema vähemalt viiest samasugusest elemendist.
2) Üks piiramata pind, peab jätkuma kõikides suundades, samasuguse elemendi kordus.
3) Kolm ristteljel põhinevat kujundit- ma ei oska seda hästi seletada, aga kujund peab koosnema samasugustest osadest, mida on kindlate vahemaade tagant korratud.

Pildid on siis kahest käsitsi tehtud tööst, peab ikka mainima, et taolisi asju on arvutiga tunduvalt kergem teha.


Ristteljel põhinev kujund



Piiramata pind

No comments: