Sunday, April 3, 2011

8JALG

Eelmine semestri pool oli kompatunnis (meil on nüüd teine õpetaja) ülessanne, kus tuli stiliseerida midagi. Pealkirjast arusaades, siis ma stiliseerisin kaheksajalga. Stiliseerimiseks on hulgaliselt võimalusi, aga ma ei hakka neid kõiki välja tooma, mina kasutasin vist sujuvat, lainelist, jupilist, voolavat võimalust. Ma tegin ka hunnikute viisi kavandeid võibolla pildistan millalgil neid ka.

Hindeks sain ma ainukesena 8, kuna mul oli õigeagselt esitatud, teised said 7. Kõigepealt pidin kujutama joonega, siis pindadega + taust(kolm mulli), siis selle negatiiv ja lõpuks värviline, kus pidi kujutisel ja taustal kasutama samat mustrit, värvi ja suunda võis muuta. Osasid asju pean veel uuesti tegema, aga paistab, et mulle isegi meeldivad stiliseerimistunnid.








No comments: