Tuesday, December 20, 2011

Joonistamise hindamine

Nagu arvata oligi, siis midagi head polnudki sealt oodata.  Joonistamise sain 3 ja erialajoonistamise 2(mõlemad on positiivselt arvestatud hinded), ütleme nii, et mu on täiesti vahet pole, mis ma hindeks saan või sain.  Enamik töid sain tehtud ilma igasuguse juhendamiseta, mis tõsiselt sakkis, sest ma ei ole hea joonistaja ja mul on vaja, et keegi tooks välja asjad , mis on halvasti, et saaksin neid parandada. See aasta tehti nö "šokiteraapiat", et ei alustatud tavalise 6 pealt vaid 1 ja lihtsalt pannakse motiveerivalt aus madal hinne.
Mai teagi kas hinne mind motiveerib, lihtsalt oleneb kas stippi saab või ei. Tegelikult mõtlesin, et koolist tuleb paus ja mul aega jagub, et oleks hea kui ma võtaksin joonistamise tõeliselt käsile, aga samas ma ka ei tea.








No comments: