Thursday, December 1, 2011

50/50



Vaatasin päev või paar tagasi filmi 50/50, mis põhineb stsenaristi enda elul(Wikipediast lugesin). Võibolla, sellepärast see tunduski kuidagi lihtne, aga samas tõene ja südamesse minev. Kõik oligi kuidagi kergelt ja normaalselt kujutatud, täpselt nagu päris elus võikski olla. Filmi sisu ma ei hakka kirjeldama, kuna treiler räägib selle kõik korralikult ära.
Muidu film meeldis mulle, minu jaoks oli selline mõnus vaatamine, kui ma peaksin filmi paari sõnaga kirjeldama, siis see on südamlikult kurb kuigi oma jagu naljaks. Filmi ma soovitaks vaadata neil, kes tahavad mõnusalt aega veeta ja vaadata midagi rahulikku, ilma igasuguse kärata, selline rahuliku õhtupooliku film.

Üks vahva tseen filmist, kus Adam ja Kyle hävitavad maali(mis on tegelikult päris kena) ja ega ta hiljem nii hull välja ei näe.


No comments: