Monday, May 2, 2011

Ohhh

Ma tunnen end nagu Susannah ("Tume Torn" S. King), kellel on mitu isiksust. Mul pole nad küll nii vastandlikud ja esile kerkivad. Lihtsalt ma olen viimasel ajal väga turris, kuri, pahane ja mulle ei meeldi mitte midagi ja kõik ajab mind närvi ning ma pole elu sees nii lasik olnud. Ja ma tahan kõige muuga tegeleda, kui kool. Tegelikult kirjutatult see tundub väga minulik, aga ma pole viimased mitu kuud selline olnud, ma olen väga tublisti kooli töid teinud ja harjunud enda rahulikkusega.
Tihiti on selline tunne ka, et ma nagu oleks võõras enda kehas, nagu seestumine. Tajun kõike teisiti ja kõik on kuidagi võõras, aga samas ma tean, et see on ikka minu keha, põhimõtteliselt tuttav võõras. Nagu ma oleks mingi vaim või tulnukas või vahet pole mis asi ja lihtsalt kasutan mingit kesta.
Üks võimalus on, et inimestel ongi mitu isiksust, mis on väga sarnased, aga samas erinevad ja aeg ajalt tõuseb keegi neist rohkem esile. Teine võimalus on see, et ma peaks lõpetama ulme kirjanduse lugemise.
Ma siiski arvan ,et tegemist on esimesega, kuna ma tundisin neid asju juba enne teatud raamatute lugemist.

Okei, ma olen vist nats segane.

No comments: