Monday, June 7, 2010

Olustvere

Nii ma olen juba 5 päeva Olustveres olnud ja ma pean ikka ütlema, et täitsa tore on. Alguses oli küll vastik maalida, aga nüüd ma olen jälle leidnud selle, mis mulle maalimise juures meeldib. Igatahes viimaste päevade tööd mulle meeldivad. Päevakava on selline, et 9.30 hommikusöök ja see on ikka päris toitev müsli, puder, mahl, kohv, 2 saiakest. Kell 10.30 alustame maalimist ja maalime kuini kella üheni siis pool kaks hakkab lõuna ja vot seal saab nii palju süüa, et terve päev enam rohkem ei tahagi, pärast söömist oled lihtsalt liikummis võimetu. Hästi head toidud on ka ja päeval saame ka veel kaks saiakest juurde. Loodus on imeilus siin ja sääski on ka nagu muda ja need on ikka täielikud killerid, sest ilma offita pole tark välja minna ja tegelt toas on ka vaja:D Enamasti on soe kogu aeg olnud ja ega ma midagi eriti ei oskagi öelda, sest pildid tulevad, siis kui ma olen koju jõudnud:D

No comments: