Thursday, June 3, 2010

Hindamised

Kool on läbi ja hindamised ka. 3.juunil lähen või läksin oleneb sellest millal video üles panen maalilaagrisse ja see kestab 12.juunini. Mul on kavas panna üles video, kus ma näitan neid samu töid lähemalt. Aga siis väike sneak peek töödele. Joonistamise sain 8 ja õpetaja ütles, et ma olen kõvasti arenenud, sest alguses ma olin klassi halvim:D Maalimise ma sain 7 ja nagu ikka läks jutt sellele, et mulle ei meeldi maalida. Kompa ma sain 5, kuna õpetajale küll meeldisid väga minu ruumilised ja pinnalised tööd, aga graafilised kohe üldse mitte. Alguses ma olin pettunud ka ja vihane, ma isegi ei tea tpselt mille pärat. Muidu mul läheb koolis väga hästi ja hinded on ka head eks ma hiljem panen ka teistest kooliasjadest pildid üles, aga kes tahab siis mu teises blogis on üks video, kus ma näitan värvus õpetuse mappi, video nimi on vist vahepealneaeg, alguses ma pläman niisama ka. Ma ei hakka lubama, et järgmine aasta püüan rohkem, sest mul on endal halb tunne kui nii ei lähe, eks vaatab mis juhtuma hakkab. Pildid siis:D

No comments: