Saturday, August 4, 2012

Xavier Rudd

Täiesti juhuslikult sattusin sellise artisti peale nagu Xavier Rudd ja nagu tavaliselt on juhuslikud avastatud asjad kõige paremad. Xavier Rudd on Austraaliast pärit muusik, laulukirjutaja, multi- instrumentalist, ta muusika stiil on umbes folkbluesindie folkfolk rock. Ta laulud räägivad enamasti elust ja loodusest.

Ääretult mõnus, nauditav ja  mõtleva panev muusika, mida võib terve päev järjest kuulata, isegi terve elu järjest. Ta muusikas on nii palju erinevaid instrumente, mis kõlavad täiesti uudselt+ veel erinevad loodus hääled ja aborigeenide vokaalid- kõik on nagu üks väga hea suur kompott, mis iga albumi juures on siiski täiesti erinev.

Ma ei oskagi täpselt kirjeldada, mis tunde ta muusika minus tekitab. Ta muusika võiks lihtsalt olla elu taustaks, laule kuulates kujutan ette kuidas ma avastan ja kogen uusi asju,kuidas ma tulevikus võiksin oma elu elada,  see muusika tekitab mus lihtsalt tahtmise elada.

Ma võiksin siia vist kõik ta laulude lingid panna, aga seda oleks kindlasti liiga palju, nii et ainult paar laulu ja ma ei ütle, et need oleks kuidagi paremad, lihtsalt need on ühed esimesed laulud mida ma kuulsin. Aga just pärast Bow Downi kuulmist armusin ma täielikult ta muusikasse ära- selles on lihtsalt kõike, mida ma ühes muusikapalas kuulata tahaksin, nii et sellega ma alustangi.








1 comment:

Anonymous said...

Just paarkümmend minutit tagasi raadiost (radioparadise.com) tuli Xavier Rudd :-)