Monday, January 16, 2012

Ohoo Soome


Jõudsime kenasti Soome ja elukohta ka, ühikas on koolist ainult paari sammu kaugusel. Mulle ei ole veel kohale jõudnud, et ma peangi nüüs siin kaks kuud elama.
Kõik on siin nii ilus ja loodus eriti, käisime täna Järvenpääl poes ja tulime jala tagasi, tee on umbes 4 km pikk. Õues on kõik nii külm, aga samas vapustavalt ilus, puud on härmas ja lund on igal pool. See tekitab väga rahulikku tunde, et nagu maailmas poleks midagi halba. Kuna lihtsalt pole võimalik jätta sellist ilu pildistamatta,siis teel poest koju pidin palju pilte tegema, koju jõudes olid mu varbad ja näpud täitsa jääs.
Kool on ka väga tore, kuigi ma pole veel tundides käinud ning inimesed on samuti toredad, lahked ja abivalmid. Pean enda inglise keelt veel natukene harjutama, kuna ega ma seda kodus igapäev vajanudki, aga praegu saan siiski väga hästi hakkama.









No comments: