Thursday, June 30, 2011

Aeg

Vaatasin paari aasta taguseid pilte ja see kõik pani mõtlema. Mul oleks täiesti teistsugune elu ja ma ise oleks hoopiski teine inimene, kui ma oleks jäänud Kuressaarde. Ma ei tea täpselt miks, aga mul hakkab alati nii kurb kui ma mõtlen sellele, mis oleks olnud, kui ma polekski kodust ära läinud. Esimesel kooli aastal oli mul lihtsalt tohutult raske lasta kõigest sellest lahti, millega ma nii harjunud olin. Ja ma kahtlesin ikka tõsiselt, et äkki Tartu tulek oli väga vale otsus, aga arvatavasti ma ei saagi seda kunagi teada. Igatahes teine aasta koolis oli tore ja ma ei kahetsenud üldse enam oma otsuses(kuigi igast muid jamasid juhtus muga ikka).
Postituse mõte oli lihtsalt vanu aegu meenutada(nagu ma oleks juba 80 :D), nii et igasuguseid pilte nüüd, enamasti 2-4 aasta tagused.






















No comments: