Wednesday, February 2, 2011

Slow Time

Täna ja eilne on olnud kohe väga toredad. Olen ennast kuidagi töö soonele seadnud ja ma saangi kõigega hakkama. Eesti keel tunniks lugesin "Tõe ja Õiguse" läbi, Angelale õpetasin keemiat, maalimises sain kõigilt kiita kui tore maal mul veel tuleb, isgi õpetaja ütles, et näeb minu uut külge.
Kuidagi kahtlaselt olen oma vanasse kesta pöördunud, vähe sellest, et tööd tahan teha ja tubli olla, on ka aeg hakanud aeglaselt liikuma(aeglasemalt), enne ikka tormas mööda nagu segane. Hetkel on ühed aeglasemad päevad ja tegelikult see ei tähenda ühtigi, et igavamad.
Nädalalõpul võtan nädala natuke täpsemalt kokku ja loodetavasti saan kooli töödest pildid tehtud, sest oma fotoaparaadile akusid ma ei ole küll suutnud muretseda.
Blogi hakkab rohkem sisekujunduse pilte saama, kuna need on ilusad ja viivad mind unistuste rajale. Selline on üks minu lemmikumaid, kui mul oleks ainult selline koht siin maamunal(ainult ilma selle hobuse pildita).

2 comments:

emps said...

No siis sa selles voodis lebotaksid ja loeksid ja ma ei tea, kas söömiseks roniksid välja, ilmselt mitte :)
P.S Mis vaen Sul nende hobuste vastu on? :))

Karolina said...

Jube on olla, kui ingi hobune jõllab vastu