Monday, December 20, 2010

Kompositsiooni hindamine!

 Ma sa in 5 (4-) tegelikult see ei ole küll maailma halvim hinne, aga mu koolis on see ikka päris nõrk. Ma saaks hinnet parandada ka, aga ma otsustasin umbes siis kui mul oli peaaegu üks töö tervenisti uuesti tehtud, et ma ikka ei paranda hinnet.  Jääb see mis on. Esimene ül oli siis valida märk/sümbol ja siis kujutada seda joontega, pindadega, vabakäejoonega+ kollaaž ja reljeefina. Teine ül oli teha a neljast maja ja selle juurde traadist loom ja inimene. Viimane pilt on töö esimesest semestri poolest, kus me pidime tegema Tartu Kutseharidus Keskuse autoremondi töökojale välisseinale nö musrti kavandi (betooni siise pärast vajutatakse) ja siis valiti minu töö 5 hulka, kellest siis ühe töö peaks päriselt teostusesse minema.







No comments: