Monday, April 12, 2010

Joonistustööd!

Kuna ma pole ammu pannud pilte üles oma koolitöödest, siis ma parandan selle vea:D Need tööd on tehtud sellel semestril. See on voltide töö, kus siis kõige tähtsamad olidki voldid. See on nö spiraal, ma pole siiamaani aru saanud miks seda nõnda kutsutakse. Õpetaja ütles, et vasak pool tuli täitsa ilusasti välja:D See on Taaveti silm ja õpetaja ütles, et see on kõige kenam(hinnati 4 tööd kolme pliiatsi oma ja ühte söe oma, sellest mul pilti siin ei ole) ja hindeks sain ma 6. See siis on selle semestri II poole töö, mida pole veel hinnatud ja õpetajale meeldisid mu jooned:D ja ei, ma enam ei arva enam, et see on mu kõige parem töö:D kohe kindlalt mitte! Tagurpidi näeb see tükk maad parem välja:D
Tartus on jälle soe ja päike paistab! A, ja kuna mul on kahtlane video hullus, siis videosid minu tegemistest hakkab nüüd tihti tulema:D

No comments: